گردشگري و بومگردي
زيباترين مكان ها و بهترين اقامتگاه هاي ايران براي سفر

اقامتگاه هاي بوم گردي مشگين شهر

 

مشگين‌شهر شهري است پر از قلعه‌هاي تاريخي ،كه خود يكي از جاذبه‌هاي محبوب گردشگري در عصر حاضر محسوب مي‌شود. همچنين جاذبه‌هاي طبيعي و بناهاي تاريخي بسياري در شهرستان مشگين شهر وجود دارند. براي نمونه، قلعه قهقهه با عظمت خاص و منحصر‌به‌فرد خود در بين جاذبه‌هاي تاريخي جايگاه خاصي دارد و قلعه ديو قالاسي كه قدمت آن به دوره‌هاي قبل از اسلام مي‌رسد، از مهم‌ترين جاهاي ديدني مشگين شهر محسوب مي‌شود.

اگر دنبال اقامتگاه بوم گردي در شهر مشگين شهر هستيد اين مطلب چتراتا را تا اخر بخوانيد.

 

اكوكمپ دورنا

 

اكو كمپ دورنا يا ملك سويي در مشگين شهر واقع شده و مساحتي در حدود 5 هكتار دارد. اين اقامتگاه دامنه سبلان و در مجاورت هشتصد متري آبشار گورگور و آبگرم ملك سويي قرار دارد.

اين اقامتگاه در منطقه ييلاقي ملك سويي قرار دارد. منطقه اي كه در بيشتر فصول سال،مي توان ابرها را در زير پاي خود مشاهده كرد.

اكوكمپ دورنا داراي 21 واحد اقامتي شامل 2 هابيت، 4 كلبه كوهستاني، 13 اتاق در كاروانسرا و 2 چادر عشايري شاهسون مي باشد.

اكوكمپ دورنا در ايام گرم سال مانند مرداد و شهريور نيز تعدادي چادر فرانسوي مخصوص كمپينگ (4 نفره) به صورت موقت نصب مي كند تا ظرفيت خدمات دهي به مسافران افزايش يابد. 

سوئيت هاي اقامتگاه دورنا داراي آشپزخانه، سرويس بهداشتي، شومينه و ديگر امكانات رفاهي است. لازم به ذكر مي باشد كه در كاروانسراي اين مجموعه، رستوران، صبحانه خوري و چايخانه سنتي بصورت مجزا موجود است.

در اين اقامتگاه مي توانيد اسب سواري، پرواز با پاراگلايدر، دوچرخه سواري، كوه نوردي و راهپيمايي در دامنه كوه، موتور كراس و اسكي روي برف در زمستان را تجربه كنيد.

 

اقامتگاه بوم گردي آقبلاغ

 

 اقامتگاه بوم گردي آقبلاغ نيز در شهر مشگين شهر، روستاي آقبلاغ واقع شده است و آماده پذيرايي از گردشگران و مسافران عزيز مي باشد.

اقامتگاه آقبلاغ داراي دو اتاق خواب، پذيرايي، آشپزخانه و سرويس بهداشتي فرنگي و ايراني و حمام مي باشد و در مجموع امكان اسكان و پذيرايي از حداكثر 20 گردشگر را دارد و به صورت دربست در اختيار گردشگران و مسافران محترم قرار مي گيرد.

 اين خانه بومي در روستاي توريستي آقبلاغ فضايي دنج و آرام را براي گردشگران و طبيعت دوستان فراهم كرده است تا اوقات خوش و خاطره انگيزي را در كنار عزيزانشان تجربه كنند.

در خانه سنتي آقبلاغ انواع غذاهاي محلي و سنتي نظير آش رشته، آش دوغ، آش شير، آش يارما، پيچاق قيمه، خورشت قيمه محلي و تاس كباب طبخ مي شود كه مسافرين محترم مي توانند با هماهنگي قبلي با مسئول اقامتگاه غذاي مورد نظر خود را سفارش دهند و از طعم كم نظير و متفاوت آن لذت ببرند.

 از ديگر خدماتي كه بوم گردي آقبلاغ براي رفاه حال گردشگران و مسافران عزيز در نظر گرفته است مي توان به پاركينگ اختصاصي غيرمسقف به ظرفيت 7 خودرو، راهنماي محلي و سيستم گرمايش شوفاژ و بخاري گازي را نام برد. لازم به ذكر است اقامتگاه با توجه به شرايط آب و هوايي منطقه براي اتاق ها سيستم سرمايش در نظر نگرفته است.

 

مجتمع آب درماني آيقار قينرجه

 

مشگين شهر به دليل وجود چشمه هاي آبگرم معدني، يكي از مهم ترين شهرستان هاي اردبيل بوده و همه ساله ميزبان گردشگران و مسافران زيادي است.

چشمه آبگرم قينرجه كه به داغ ترين چشمه ي آبگرم جهان نيز مشهور است يكي از مهمترين جاذبه هاي گردشگري مشگين شهر مي باشد.

مجتمع آب درماني آيقار قينرجه داراي 2 استخر مجزاي آقايان و بانوان، استخر كودك، حوضچه آب سرد، اتاق ماساژ، ماهي درماني، سوناي خشك و بخار، جكوزي و وان هاي اختصاصي است كه آب معدني موجود در آنها، با مقداري آب سرد مخلوط شده تا امكان استفاده از آن براي افراد فراهم شود.

اين مجتمع داراي رستوران و چايخانه سنتي به همراه غذاهاي محلي ست. همچنين 4 سوئيت اقامتي براي اسكان مسافران مهيا شده كه داراي يك هال و يك اتاق 2 تخته بوده و نمايي زيبا رو به دامنه هاي سرسبز سبلان دارند. در تمام اين سوئيت ها امكانات رفاهي از جمله سيستم سرمايشي گرمايشي، مبلمان، آشپزخانه ي عمومي جهت آشپزي مستقل گردشگران، اجاق گاز، يخچال، تلويزيون، سرويس بهداشتي و حمام جهت رفاه و آسايش هر چه بيشتر گردشگران و مهمانان اين اقامتگاه فراهم شده است.

 

براي مشاهده ادامه اقامتگاه هاي بوم گردي مشگين شهر  مطلب كليك كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۲۰:۰۰ ] [ كيوان رستمي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی