گردشگري و بومگردي
زيباترين مكان ها و بهترين اقامتگاه هاي ايران براي سفر

مكان هاي گردشگري فشم تهران

فشم كجاست؟

 

فشم جزو منطقه يك شهرداري تهران است و بخشي از رودبار قصران به شمار مي‌آيد. اوشان، فشم و ميگون مناطقي هستند كه باهم جزو رودبار قصران محسوب مي‌شوند. فشم داراي بخشداري و شهرداري است و در چند سال گذشته به يكي از بهترين تفرجگاه‌هاي اطراف تهران تبديل شده است.

رودخانه زيبايي كه در فشم جريان است به اين ييلاق، زيبايي دو چنداني مي دهد.اين رود از منطقه‌ي لار سرچشمه مي‌گيرد و در واقع حاصل آب شدن برف‌هايي است كه بر روي كوه‌هاي كلون بستك واقع شده‌اند.

فشم داراي باغ‌هاي گيلاس و آلبالو نيز مي باشد.گذشته از اين دو ميوه، ميوه‌هايي چون زردآلو، توت، سيب، هلو و گردو نيز در فشم يافت مي‌شوند.

اگر قصد سفر به اين منطقه را داريد براي اجاره ويلا در اطراف تهران مي‌توانيد به سايت چتراتا مراجعه نماييد. 

 

آبشار لالون يا لالان

 

يكي از بهترين و زيباترين جاهاي ديدني اين منطقه آبشار لالان است كه در حدود ۱۲ كيلومتري شمال شرق شهر فشم قرار دارد و در دره‌اي به همين نام قرار گرفته است. سرچشمه اصلي اين آبشار در ميان قله‌هاي بلند مشرف به دره قرار دارد و قسمت پايين آن هم براي نشستن در زير سايه درختان و گذراندن اوقات فراغت يك گزينه عالي به شمار مي‌رود.

 

روستاي باغ گل

 

در سه كيلومتري شرق اوشان، روستاي باغ گل واقع شده است. درخت ناروني در قبرستان روستاي باغ گل قرار دارد كه داستان‌ها حاكي از آن است كه چند مرتبه نوري در اطراف اين درخت رويت شده به همين دليل اين درخت براي اهالي روستا باغگل مقدس به شمار مي‌رود.

 

دره آهنگرك فشم

 

دره آهنگرك مي تواند گزينه خوبي براي يك سفر يك روزه نيمه سبك باشك . دره آهنگرك در منطقه زيباي رودبار قصران قرار دارد. بعد از سيدن به ميدان فشم بايد به سمت شمشك برويد و بعد از روستاي ميگون، مي توانيد مسير اين دره را پيدا كنيد.

 

آبشار لارمحله

 

آبشار لارمحله يكي ديگر از آبشارهاي معروف منطقه ي فشم بوده و حدود ۱۳ كيلومتر از شرق آن فاصله دارد. بهترين زمان براي رفتن به اين آبشار فصل بهار مي باشد، چون طبيعت كوه كاسونك كه آبشار لارمحله از آن سرچشمه ميگيرد، در اين فصل بسيار زيبا و سرسبز است و شرايط مناسبي براي طبيعت گردي هاي خانوادگي دارد.

 

روستاي ايگل

 

از ديگر روستاهاي با صفا در نزديكي فشم، روستاي ايگل مي باشد. اين روستا از مسيرهاي اصلي صعود به قله توچال در شمال شرقي قله و در فاصله 10 كيلومتري فشم است. از جمله محصولاتي كه در اين روستا به وفور ديده مي شود مي توان به گردو، آلبالو، سيب و گيلاس اشاره كرد.

براي مشاهده ادامه مطلب مكان هاي گردشگري فشم تهران كليك كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۴۱:۵۳ ] [ كيوان رستمي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی