گردشگري و بومگردي
زيباترين مكان ها و بهترين اقامتگاه هاي ايران براي سفر

معرفي بهترين رستوران هاي زنجان

 

در تابستان هاي داغ براي فرار از گرما اگر به زنجان سفر كرديد و اطلاعي از بهترين رستوران هاي آن نداشتيد اين مطلب به شما كمك فراواني خواهد كرد.

از اين رو شايد بد نباشد با چتراتا  همراه شويد تا گشتي در بهترين رستوران هاي زنجان بزنيم.

 

رستوران پلو

 

اگر از خود زنجاني ها بخواهيد كه بهترين رستوران هاي شهر را نام ببرند، حتما يكي از آن ها رستوران پلو است. علاوه بر اهالي شهر، بسياري از مسافران زنجان، به اين رستوران سر مي زنند و كيفيت غذاهاي اين رستوران، همه ي مشتريان را راضي مي كند. در اين رستوران مي توانيد انواع كباب شامل كوبيده، بختياري و سلطاني را نوش جان كنيد.

مي توان گفت رستوران پلو با توجه به كيفيتش، قيمت معقولي دارد. نه خيلي گران است و نه ارزان و البته رستوران پلو محيطي گرم و خانوادگي دارد و حتي براي برگزاري مهماني هاي كوچك هم مناسب است.

 

رستوران هفت چنار

 

يكي از بهترين و شلوغترين رستورانهاي ناحيه بازار تاريخي زنجان، رستوران هفت چنار است. اگر گذرتان به مركز شهر و بازار زنجان افتاد و درحال بازارگردي و خريد سراغ يك رستوران خوب و بهداشتي را از هر يك از كسبه ومغازه داران بگيريد بدون شك آدرس رستوران هفت چنار را به شما مي دهند .

 

رستوران صدف

 

 رستوران صدف را با سرويس دهي خوب مي شناسند. رستوران صدف محيط آرام و شيكي دارد و يكي از رستوران‌هاي پرطرفدار زنجان است.

باقالي پلو، كباب برگ، شيشليك و جوجه اينجا حرف ندارد و توصيه شده كه زيتون پرورده‌اش را حتما امتحان كنيد. بعد از غذا هم مي‌توان در پارك باصفاي ملت كه درست روبه‌روي رستوران است حال و هوايي عوض كرد.  

 

ديزي‌سراي عابديني

 

در ميان منوهاي رنگارنگ فست‌فودي و فرنگي، ديزي تنها غذايي است كه ذائقه‌اي را مجذوب خود مي‌كند. وعده نهار مي‌تواند با يك ديزي خوشمزه در راسته بازار زنجان، روز شما را بسازد. ديزي‌سراي عابديني كه توسط برادران عابديني اداره مي‌شود، از غذاخوري‌هاي قديمي بازار مي‌باشد و كيفيت آن مثال زدني است.

 

سفره خانه و رستوران سنتي زرتشت زنجان

 

زرتشت را مي توان يكي از زيبا ترين و با صفا ترين رستوران هاي زنجان برشمرد. اين مجموعه وسط باغي زيبا قرار دارد كه با فرش و پشتي تزيين شده است البته ميز و صندلي هم در وسط باغ براي شما چيده شده است. در اين رستوران شما مي توانيد انواع غذاهاي ايراني به همراه سالاد و خوراكي هاي متنوع ميل كنيد. كباب هاي زرتشت معروف است و سرو آن در ميان حجره هاي باغ لذت خوردن آن را چند برابر مي كند.

 

رستوران بابيلون

 

رستوران بابيلون، رستوران باب طبع طرفداران غذاهاي فست فودي و انواع پيتزا و برگر است. در اين رستوران انواع فست فودها و سالادها سرو مي‌شود كه اگرچه كمي قيمت آن‌ها بالاست اما به نسبت كيفيت فوق‌العاده‌اش بسيار عالي است.

رستوران بابيلون از آن دسته رستوران هاي زنجان است كه مي‌توانيد چند نفري به آنجا برويد و هر فرد با سليقه و ذائقه متفاوتش، راضي از آنجا خارج شود.

 

فست فود ارگانو

 

در صورتي كه دلتان خواستدر زنجان پيتزا و پاستا بخوريد و تنوعي در قول هايتان ايجاد نماييد، از ما مي شنويد، ارگانو را در ليست تان قرار دهيد. محيط خوب ارگانو به اضافه پيتزا ونيز، پپروني ايتاليايي، مرغ سوخاري، استيك و سالاد سزار و به ويژه پاستاي آلفردو ارگانو طرفدار زياد دارد. پيتزاهاي ارگانو 25 هزار تومان است.

 

رستوران مشاهير

 

مشاهير يكي از رستوران هاي جديد زنجان است كه طراحي به شكل يك خانه قديمي دارد و بسيار زيبا است. غذا ها و خوراكي هاي اين رستوران كيفيت بالايي دارند و تجربه خوبي را براي شما رقم مي زند. سر زدن به اين رستوران را به طرفداران دكوراسيون هاي خاص و سنتي پيشنهاد ميكنيم.

 

رستوران گلريز

 

رستوران گلريز يكي از بهترين رستوران‌هاي زنجان و مورد علاقه گردشگران و اهالي شهر است.ميز اردور، انواع سالادهاي ايتاليايي و غذاهاي لذيذ و باكيفيت ايراني از جمله خدمات اين رستوران براي مهمانان است. رستوران گلريز جزو رستوران هاي نسبتا گران زنجان است.

 

رستوران  آدانا كباب

 

رستوران آدانا كباب در شهر زنجان، يك رستوران تركيه‌اي است كه انواع غذاهاي تركي و كباب تركي را طبخ مي‌كند. غذاهاي رستوران آدانا با كيفيتي بسيار بالا و تزييني فوق‌العاده سرو مي‌شوند و بي‌نظير كباب تركي‌هاي اين رستوران هميشه در زير زبانتان خواهد ماند.

 

براب مشاهده دامه مطلب معرفي بهترين رستوران هاي زنجان  كليك كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۵۴:۵۳ ] [ كيوان رستمي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی