گردشگري و بومگردي
زيباترين مكان ها و بهترين اقامتگاه هاي ايران براي سفر

معرفي مراكز تفريحي و سرگرمي كيش

 

جزيره‌ي كيش يكي از پربازديد ترين مقاصد توريستي و گردشگري خاورميانه است و حتي در ميان كشور‌هاي عربي كه امروزه قطب گردشگري خاورميانه را متعلق به خود مي‌دانند و جمعيت زيادي از گردشگران و علاقمندان به تفريحات لوكس به اين كشور ها مراجعه مي‌كنند، جزيره‌ي كيش به عنوان يك رقيب سرسخت براي ساير كشور ها و يك مكان جذاب و در ميان مسافران و گردشگران و علاقمندان به گردشگري، شناخته مي‌شود.

در اين مطلب از چتراتا مي خواهيم شما را با مراكز تفريحي و سرگرمي شهر كيش بيشتر آشنا كنيم

 

مجموعه‌ي تفريحي هايلند

 

شهر بازي هايلند را مي توان يكي از مدرن ترين و بهترين پارك‌هاي بازي در سطح خاور ميانه‌ دانست. اين شهر بازي زيبا و شگفت‌انگيز، مكان مناسبي براي تخليه انرژي كودكان و نوجوانان، سرگرمي و خاطره‌سازي جوانان، و مكاني دوست‌داشتني و خاطره انگيز براي بزرگسالان است.

همچنين، در اين مكان مي‌توانيد با خيالي آسوده، كودك خود را در محيطي امن و بي‌خطر، مشغول به بازي ببينيد. اين مجموعه حتي مي‌تواند فرصتي را فراهم كند كه شما درحالي كه فرزند خود را با خيالي آسوده به اين مكان آورديد، به تفريحات ديگر خود و يا خريد كردن بپردازيد.

 

پارك آبي و بادي مارينا

 

 پارك آبي بادي مارينا كيش يكي از بهترين تفريحات مهيج و جذاب جزيره كيش است. جالبه بدانيد كه اين پارك آبي شناور بر روي دريا، تنها پارك بادي در ايران است.

 همچنين در ويبيت پارك مارينا كيش ، حفظ تعادل، انعطاف پذيري و سرعت عمل به وسيله موانع و قسمت هاي مختلف حرف اول را مي زند. اين پارك شگفت انگيز توسط شركت مكين دريا كه نماينده شركت مشهور ويبيت است ساخته شده است.

در پارك آبي بادي مارينا كيش مي توانيد به راحتي از وسايل متنوع و جذاب مثل ترامپولين استفاده كنيد، با سرسره هاي بزرگ به داخل آب سر بخوريد و از بالاي سكوهاي بادي مارينا يك پشتك جانانه داخل آب بزنيد و در نهايت لذت و هيجان، يك تفريح بادي و آبي را تجربه كنيد.

 

سافاري كيش

 

در نزديكي فرودگاه كيش،مجموعه بزرگي به نام سافاري كيش وجود دارد. سافاري كيش را به جرات مي‌توان يكي از مهم‌ترين مراكز تفريحي كيش دانست. در اين مجموعه تفريحي مي‌توانيد از سرگرمي هاي متنوعي استفاده كنيد. البته همانند يك شهربازي بزرگ، بايد به ازاي استفاده از آيتم‌هاي مختلف آن، هزينه جداگانه‌اي پرداخت كنيد. شما در اين مجموعه مي‌توانيد حدود چهار ساعت سرگرم باشيد. مزيت اصلي سافاري كيش در تنوع آيتم‌هاي آن است. شما با هر سليقه‌اي، مي‌توانيد به نوبه خود در اينجا تفريح كنيد.

 

كشتي تفريحي

 

در برخي مراكز تفريحي كيش، كشتي هاي گردشگري نيز وجود دارد. كشتي‌هاي تفريحي مختلفي در كيش مشغول به كار هستند. هر يك از آنها ظاهري متفاوت دارند و برنامه‌هاي متنوعي را برگزار مي‌كنند. همه اين كشتي‌ها از بندر اصلي كيش حركت مي‌كنند و بعد از حدود سه ساعت شما را مجددا به بندر مي‌رسانند. معمولا برنامه كشتي‌هاي تفريحي در سه شيفت نهار، عصرانه و شام برگزار مي‌شود.

 

سايت كشتي يوناني

 

كشتي يوناني يكي از مهم‌ترين جاذبه‌هاي كيش محسوب مي‌شود. حال تصور كنيد كه تا عمق هشت متري غواصي كنيد و پروانه‌هاي كشتي بر گل نشسته يوناني را از نزديك نظاره گر باشيد. پس قطعا مي‌توان سايت كشتي يوناني را يكي از بهترين سايت‌هاي غواصي كيش دانست.

 

بانجي جامپينگ

 

بانجي جامپينگ نيز مدتي است در بين ايرانيان، طرفداران زيادي را به خود جلب كرده. به همين دليل است كه يكي از پرطرفدارترين مراكز تفريحي كيش نيز ، بانجي جامپينگ است. بانجي جامپينگ، شامل سكوهايي با ارتفاع ۴۰ و ۶۰ متر است كه پريدن از آنها هيجان بسيار زيادي دارد. اگر حس مي‌كنيد كه تفريحات آبي كيش ضربان قلب شما را بالا نمي برند، بايد حتما به بانجي جامپينگ سري بزنيد. هميشه در بانجي جامپينگ منظره روبروي شما يك صخره يا دره است. اما در اين مورد، به سوي خليج هميشه فارس شيرجه خواهيد زد!

 

براي مشاهده ادامه مطلب معرفي مراكز تفريحي و سرگرمي كيش   كليك كنيد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۴۶:۰۵ ] [ كيوان رستمي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی